Wednesday, February 27, 2008

Poveste... de adormit copii

Povestea incepe intr-o dimineata de miercuri. Colega se plictisea si citea povesti de adormit copii pe net, una mai aiurea decat celalta. In afara de exprimarea greoaie si de ideile asezate oricum numai cursiv nu, povestile (de dragoste) erau presarate cu o gramada de greseli (de ortografie si gramaticale).
Cred ca cea mai reprezentativa incepe asa:

Am sa va spun si eu povestea mea de dragoste. intro zi de Octombrie
2004 nu aveam ce face am intrat pe un site de matrimoniale, m-am
uitat la poze cu baieti si unul dintre iei mia placut mult...mam dus la
poza lui si iam scris un comentariu " Imi place cum esti imbracat areti
foarte bine". El cand a vazut ca iam scris, mia scris inapoi ca sunt o
fata foarte simpatica si ca ai place de mine......asa ca atata mia
trebuit, am inceput sa ne screm pe private apoi dupa cateva zile mia cerut numarul de telefon.....iam dat dar am gresit un numar si nu a mers. Apoi mia scris un mail si mia dat el numarul lui de tel si mia zis ca al meu nu merge si sal sun eu. Era intro joi cand lam sunat pentru prima data si iam auzit vocea.

Tipa chiar asa scrie vedeti aici. Nu am inventat eu textul desi pare cam greu de crezut ca cineva scrie chiar asa de ... (dar sa lasam asta)

Poate e blonda saraca, asa ca nu dati cu pietre in ea (inca), ce e si mai trist e faptul ca o turma intreaga (din aceasi specie melancolicus-romanticus-agramaticus) sustine povestea de mai sus. Nimeni nu critica felul in care a scris, toate elogiaza povestea romantica (agatare pe net pe un site de matrimoniale). Hai sa iti zic un secret mai sunt inca 50000 de povesti asemanatoare (doar ca marea majoritate se despart dupa cativa ani).

Daca pana acum unora le lipsea cei 7 ani de acasa observ ca acum lumea are obiceiul sa sara peste 11 ani, ce rost sa faci scoala primara ca doar e prea simpla pentru unii.

si aici pun "."

No comments:

Google