Saturday, August 9, 2008

dog eat dog world

imi pare rau ca nu pot sa postez telepatic
desi am scris deja de cateva ori postul acesta astfel incat, in ciuda oboselii ar trebui sa fiu in stare sa il reproduc

am scapat in sfarsit
parea un cosmar care nu se mai termina
si timpul trecea asa de incet
imi e greata deja
totul a devenit o afacere
poate nu pentru personajele principare
dar perntru toti restul e doar un schimb de servicii
traim intr-o lume materiala
cred ca e Madona de vina
oare e asa de greu pentru cineva sa inteleaga ca merg impotriva curentului
chiar nu imi pasa de bani
imi e tot una daca merg la o nunta de unde iau bani
sau daca ies la poze pe gratis
doar ca sa am materiale pentru blog
nu mi-am luat aparatul ca sa castig cu el
nici macar nu incerc sa imi scot investitia
e o pasiune
poate mai presus de ratiune
si totusi
incep sa urasc nuntile
e o lume in care toti incearca sa te insele intr-un fel sa altul
daca sunteti asa de buni baieti de ce va temeti de concurenta
ca doar nunti sunt destule in fiecare saptamana
si nu va puteti imparti in 2
si eu sunt chiar incepator
asa cum mi-o aruncati si voi in fata
si chiar nu imi pasa daca fiul tau de 15
sau cati ani o avea
face poze profi
nici tata nu are petrol
sau actiuni la Berkshire Hathaway
nici eu nu am milioane in cont
nu am zis de microsoft ca am inteles ca bill e cam zgarcit
lasa tot la caritate

acest post este un pamflet
de fapt vrea sa fie
o fi schizofrenic saracul
ca nu i-o prea iesit
ideea e ca nu trebuie luat ca atare
nu are pretentia ca este cursiv
sau logic
sau orice altceva

ps.
si au trait casatoriti pana la adanci batraneti

tu esti alba ca zapada
te iubeste toata strada

of of
mor dusmanii

nu-i caruta ca mertanu
(aici nu rimeaza cu ardeleanu' ce cu tiganu'
da nu e politic coresc sa spunem asa
si cu rrom nu mai rimeaza)
si te bate vantu'n freza
ca ai masina de viteza

am ramas cu sechele asta e clar

No comments:

Google