Wednesday, October 8, 2008

Mare e gradina (si multi sar gardul...)

azi am ramas socat...
nu stiu cat de noua/veche este "piesa", dar eu am descoperit astazi videoclipul:


nu am indraznit sa va stresez cu intreaga "melodie" care beneficiaza de un minunat videoclip in regia "prea fericitului" si cuviosului sau regizor

probabil va amintiti de el... eu il tin minte de pe vremea cand am ramas stupefiat de logica lui care a revolutionat anatomia, stiti voi deductia logica

Pumnii Mei , Minte Nu Are

din repertoriul lui mai amintesc:

Bea ma (vezi grmatica de cls. II)
Femei, Femei (fara numar, fara numar)
Am multe femei (idem)
Iar m-a prins nevasta (probabil de aia te rugai tu in biserica)
Blonda Sau Bruneta (probabil ca nu e blonda naturala)

Important:
Pentru sanatatea dumneavoastra, va recomandam sa nu cautati si versurile acestor piese

No comments:

Google