Monday, March 9, 2009

So you face it with a smile

ziua de azi a inceput minutat, cu mama care mi-a tinut teoria ei despre lume si viata (cred ca stiti si voi cum suna) sa te gandesti ce vrei sa faci ... bla bla bla... de ce nu iti faci carte de munca... bla... daca te imbolnavesti... bla... planuri de viitor bla bla si iar bla
apoi la lucru aflu ca colegul si-a dat demisia si a inceput cautarea unui inlocuitor si binenteles toata planificarea mea s-a dus de rapa
nu putea sa mai stea si el 2 luni sa imi iasa si mie planificarea de sarbatori cum vreau

si uite ca am ratat si marele concert din baarcelona of of... sufletul meu, nu stiu cum o sa poata trece peste asa dezamagire
maine am nevoie de baterii pline la mp3 presimt ca o sa fie o zi lunga

1 comment:

Anonymous said...

Deci cum poti sa ratezi asa ceva? Bad, Bad, Remus! ;))

Google