Saturday, January 26, 2008

doua si paispe'

de fapt si cinspe'
si nu am somn, desi ma fac ca dorm (nu raspund la nime pe mess)
ma uitam pe blogul lui Tudor Chirila si de acolo am intrat pe tot felul de bloguri (mai mult sau mai putin interesante) si am vazut ce publica lumea, am vazut ce fotografiaza lumea (lucruri mai mult sau mai putin ... stii tu)
si am vazut poze faine si poze aiurea si poze interesante si am vazut stiluri de a prezenta o poze si stiluri de povesti (in poze)
si am decis sa nu imi placa nimic
NIMIC
de ce sa imi placa un blog cu mai mult de 20 de posturi pe luna, da e activ, dar nu imi place pt ca eu nu public atat de des, nu e vorba ca a mele is mai de calitate pt ca is mai rare... pur si simplu nu postez de fiecare data cand apas pe declansatorul de la aparat si de fiecare data cand prelucrez ceva in photoshop sau mai stiu eu cu ce program
de ce sa imi placa un blog cu poze din tot felul de tari exotice si din spania si de ... ce mai stiu eu unde au avut muschii tai bani sa mearga
de ce sa imi placa pozele facute cu un aparat mai bun ca si al meu
sau de ce sa imi placa pozele prelucrate mai bine decat stiu eu acum sa le prelucrez
de ce sa imi placa faptul ca toata lumea face fotografie si toata lumea are blog si al meu nu mai conteaza
de ce sa imi placa faptul ca eu acum nu pot sa dorm din cauza .... si nici macar nu stie si nici nu ii pasa
asa ca nu mai imi place nimic
NIMIC

1 comment:

ea said...

:) te'ai linistit? :P
sper ca ai reusit sa dormi in noaptea aia :D

~ a fi diferit nu se refera la a fi mai mult sau mai putin decat ceva sau cineva ci pur si simplu la faptul de a fi diferit~

Google