Tuesday, January 15, 2008

viata ta..... un messenger



dupa o zi de lucru ma grabesc acasa pentru a primi cateva proiecte (suplimentare), dar nu mica mi-a fost uimirea cand ma adauga o necunoscuta pe messenger, fara a avea habar cine sunt (de fapt nu cred ca stia nici cine este ea)


eu: sal
eu: cine esti?
ea: sp tu pt ca tu ai intrat acuma
[da ce imi spui tu cand sa intru]
eu: tu m-ai adaugat in lista
eu: habar nu am eu de unde m-ai adaugat tu
ea: da doar pt ca miai aparut
eu: ce ti-a aparut
eu: ?
ea: poti sami dai ignor daca vrei
[pai atunci de ce ma adaugi daca de la mine nu vrei decat ignore]
eu: zi de unde ai id-ul meu?
ea: hai pa


copila asta nu o mancat bataie
stiti voi ... copii tre sa primeasca bataie cand is mici ca sa invete sa asculte, ca si atunci cand trebuie sa iti bati creatura in Black&White ca sa o inveti sa nu faca prostii

fara sa fiu comunist in gandire
pot zice ca, in ziua de astazi avem o generatie care traieste pe messenger
care atunci cand se confrunta cu o problema spun "poti sa imi dai ignore", care atunci cand esueaza arunca responsabilitatea pe celalalt [oi fi eu de vina ca tu ma adaugi] nu va dau examplul celor care isi cad capacitatea si dau vina pe profesori [or fi ei de vina ca voi nu invatati] dar va prindeti voi unde bat apropoul

si dupa cum stiti nu imi place sa dau din umeri si sa spun ca asta este

traim in aceeasi romanie care ne ocupa tot timpul, dar nu numai al nostru, ci si al celor care fac sa fie asa

2 comments:

ea said...

<<< copila asta nu o mancat bataie >>>
NU violentei domestice!!! :P

<<< dar va prindeti voi unde bat apropoul >>>
Unde? Eu ma prind mai greu :D

<<< si dupa cum stiti nu imi place sa dau din umeri si sa spun ca asta este >>>
Nu stiam :P

<<< traim in aceeasi romanie care ne ocupa tot timpul, dar nu numai al nostru, ci si al celor care fac sa fie asa >>>

Sentinta delizorie


gata, te'am comentat :P

delphy said...

am explicat faza cu bataia (nu scoate din contextul la care am facut referire)

sa mai bei niste lapte ca poate data viitoare te prinzi mai repede

daca nu stiai ai aflat

si poate voiai sa zici derizorie

gata te-am corectat :D

Google