Tuesday, November 4, 2008

blogul zilei


[statusuri din capul meu]

dimineata
sa nu intarziu
redactie
multe scari - poze poze poze
redactie
conferinta - poze poze poze
primarie
numa' eu si ceausescu de la balconul primariei
alta conferinta
nu cu spatele la presa domnule Bolojan ca nu e frumos
intodeauna si mereu sunt sinonime domnule Tarle [nu costa nimic adica gratis]
ce sofer enervant aveam
hello nurse
de ce uram eu liceul?
eu vreau inapoi la liceu
pffff ... vorbeste odata ca m-am saturat sa asteptam
poze poze poze
bine ca nu vrei poze [o sa le sterg]
putin imi pasa mie de acordul tau
hellooooooooo
cu siguranta ca vreau inapoi la liceu
primarie
uuuu astia dau cola [sau fanta]
pnl era mai sarac dadea numai apa
bine ca nu poti veni cu masina mai bine merg eu pe jos
cu siguranta ca ma enerveaza din ce in ce mai mult soferul
nu mai vreau la liceu vreau al facultate
munca voluntara ce dragut... ma gandeam ca numa eu am fost aiuritul
ce fain ca sunt oameni care se ocupa
primarie
nici tu nu vrei sa fii fotografiata [nu iti sterg pozele ca zbiara sefu ca nu are femei cu prunci in brate] daca nu iti place da in judecata ziarul
ce tare sa treci pe sub geamul meu cand vb cu mine la tel
ne vedem in downtown
fug la greva
de fapt vreau liceu ca urmeaza facultatea dupa
imediat plec...
bine ca in ultima secunda vrei sa ma trimiti
nervi
bise
poze poze poze

No comments:

Google