Wednesday, January 21, 2009

All about love

© Delphy
nu a trecut inca o luna de la Craciun si (sub sloganul repetitia e mama... plictiselii) ma gandeam ca lumea a uitat de partea cu bunatatea
daca dam un search pe net vedem multe alte posibile dati pt Craciun unii spun ca ar fi fost in martie altii ca in octombrie, poate de aici vine si vorba cu Craciunul in fiecare zi
dar... (si ma repet) nici macar o luna si lumea vorbeste numai de criza economica
intre timp mi-am luat si al doilea job (de parca nu is destul de ocupat cu fotografia/obsesia mea de zi cu zi) in alerg (parca in reluare)
eram pe hol la spital si un batranel ma intreaba ceva ... dau din umeri
- nu stiu, ii raspund si merg mai departe
sunt satul de cei care ma opresc pe strada sa imi ceara bani de... "un spritz"
sunt satul de cei care vor sa imi vanda ceva
sunt satul de cei care ...
sunt satul de oameni uneori

traind in cercul meu stramt devin mai rece
sunt convins ca daca as asista la un accident grav... primul instinct ar fi sa fac poze, pot sa sune si altii la 112

am uitat sa imi tin promisiunile... nu, am uitat si ce am promis si constiinta mea ... e defecta, cred, sau lipseste cu desavarsire
4:14 am o inclinatie spre posturile la ore mici
respir adanc
chill-out

2 comments:

delphy said...

ce noroc ca Iisus care se intoarce sub forma de iepuras la Pasti nu ne pune conditii
mosul asta e comunist, auzi la el sa fim cuminti de parca noi nu l-am vazut beat in reclama cu tuborg (sau ma rog care o fi... aia anti ...)
eu zic sa fie ilegal sa ceri unui copil sa fie cumine
adica cine o vazut copii cuminti si babe faine (Angelina Jolie e exceptia care confirma regula )

Unknown said...

si eu sunt satula de oameni egoisti...de oameni care nu fac altceva decat sa stirbeasca optimusmul (meu/altora)
...si e trist ca sa uitat cu desavarsire de partea aia cu hai sa fim mai buni

faina melodia ;)


...si mie imi place sa scriu la orele mici ;)

Google