Tuesday, January 6, 2009

Portret de familie [scurt metraj]

ma gandeam ca cinematografia romaneasca nu mai are viitor
dar se pare ca ma inselam
ultima mea descoperire in materie de scurt metraje se numeste portret de familie [si nu e cu pink]. e fff tare e fff true ce mai rupe tot
actorii joaca f bine
scenariul e bine pus la punct
tottul e autohton si original,
bine scris bine gandit bine montat
si monologurile sunt atat de reale [ca sa zic asa]
stereotipurile sunt lucrate fain
gata cu vorba... vizionare placuta

O productie Rova Film pentru TVR2 (2007)
Portret de familie
by Marian Crisan

l-am gasit pe Основные определения [ms]







ps. dj-ul de la sala de nunti era maneist [HUUUUUUUUUUUUUUU]

4 comments:

deaconu said...

Prima data cand am auzit de el a fost la o emisiune pe tvr 1 la care a fost invitat Marian Crisan.Au dat cateva secvente si spun sicer ca pana nu l`am vazut pe tot nu am avut liniste :)). Noroc cu youtube ! :D

delphy said...

ms ca l-ai facut public

Anonymous said...

ce tare e!!! la sfarsit, in poza aia sepia, a aparut si Andrei (frate-su):)

Anonymous said...

ce tare e!!! la sfarsit, in poza aia sepia, a aparut si Andrei (frate-su):)

Google