Tuesday, January 27, 2009

vine vine primavara



El face să răsară soarele Său peste cei răi şi peste cei buni, şi dă ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi


apar primele semne de primavara, cam devreme mai ales ca la Oradea nu prea am avut parte de o ninsoare serioasa de iarna, oricum nu plang dupa frigul care a fost (inclusiv in camera la mine), si odata cu primavara apar si primele simptome ale asteniei
ce sa faci , asta e viata, cu totii avem probleme si cei care nu le au si le inventeaza
si parca lenevesc cam mult in ultima vreme (ca sa intelegeti la ce ma refer), adica a trecut o luna din 2009 si... realizari prea putine (si neatentie la maxim)
ca sa fac o precizare (cu care eram dator de mult) de anul acesta (adica sfarsitul anului trecut) am decis ca urasc bilanturile de sfarsit de an/lista cu propuneri pentru noul an
nu tre sa ma justific nimanui (in fond) si daca stiu ca am fost eu multumit e ok ca toti avem si zile mai bune si zile cand am vrea sa stam in pat sa dormim si sa nu mergem la lucru (sau cand dormim in picioare la lucru)
asa ca nu am facut nici un bilant si nici nu am barem pe anul asta, vreau doar sa stiu ca mi-am trait viata bine si ca nu am ce sa regret sau nu am de ce sa imi plec capul
doar ca nu sunt multumit de cum merg lucrurile, prea multe momente goale si pierdute (si nu mai sunt la varsta la care sa imi permit sa lenevesc si sa las timpul sa treaca)
asa ca vreau mai multa disciplina, organizare si mult mai mult timp pt foto :D
ca altfel...

tara arde, caravana trece, si ... se scarpina

2 comments:

zurliu said...

Nu prea îi înţeleg pe cei cu astenia de primăvară.
Eu în perioada asta nu am stare, vreau să fac multe, să merg pe munte, la mare, pe lună etc.
Dar în parte te înţeleg; după un concediu de 2 săptămâni, îmi trebuie o lună să-mi revin :))

delphy said...

eu nu sufar de astenie
doar cei din jurul meu
eu sunt cel care nu are probleme dar mi le inventez sa fiu si eu k-lumea

Google