Saturday, February 28, 2009

am mai trecut o saptamana

zilele sunt lungi si trec mult pre greu
saptamanile trec atat de repede
urasc tramvaiele din oradea deoarece se misca prea incet
si viata mea parca s-a oprit

© Delphy
nu sunt adeptul vitezei dar uneori sunt satul de cotidianul care pare ca nu se mai termina... cotidianul care te face sa doresti sfarsitul fiecarei zi lungi de lucru si apoi iti dai seama ca trec saptamanile fara sa faci nimic
am constatat ca tramvaiele din oradea merg foarte incet, la cat a costat un tramvai nou trebuia sa fie mult mai rapid, sa le ajunga pe celelalte din urma si sa le si depasasca :D
si mi se pare ca am pierdut multa vreme in ultima perioada... mai intai probleme cu calculatorul apoi cu photoshopul... de ce nu pot da si ei antivirusul si photoshopul gratis, de ce trebnuie sa pierd seri in sir (dupa ce vin de la munca) incercand sa iau crack-uri si seriale
astia chiar nu stiu ca romania nu e tara unde sa se cumpere software
hai ca ma pun pe treaba si imi reinstalez windowsul :P (asta e bun nu e pirtatat)

1 comment:

Anonymous said...

Catre bloggerii oradeni:

Primavara Poetilor are loc in Oradea a 3-a oara (a 5-a oara in Romania, participa 60 de orase) – afisul si programul festivalului se pot prelua de pe blogul http://rotundu.wordpress.com

Tot acolo se gaseste si pagina: Oradea – 465 bloguri.

Google