Friday, February 27, 2009

Provocare


dan m-a provocat:

1. Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
2. Pick the 4th picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag people to do the same!

Aşa am făcut şi mai jos priviţi minunăţia de poză:
mii lene sa scriu asa ca am dat cu copy paste de la dan (asa se exolica diacriticele)
deci era in bucurestiul anului 2008 (prin mai) intr-un club de prin lipscani (ca sa vezi ca mai tin minte, daca gresesc sa ma corecteze cineva) cu numele Crazy Cat
nu provoc pe nimeni ca nu am pe cine
noroc ca s-o oprit la 4 ca eu pe al final am ceva foldere mai ....
noapte buna copii

2 comments:

delphy said...

ps. nu am intors poza sa nu ziceti ca am alterat-o in vreaun fel

Anonymous said...

daca nu-mi ziceai ca e intoarsa eu nu imi dadeam seama .. deja analizam fenomenul psihologic pe care l-ai atins, substanta poetica cuprinsa in poza ... apoi am intors capul ... e un scaunnnnnnn :P

Google