Thursday, February 19, 2009

proba 1

deci stiu eu ca am avut o perioada cand blondele care treceau pe langa mine pe strada ma strigau emo (imi venea sa le zic ca mie imi trece cum o zis si betivul care le-o facut proaste) dar... ma gandeam ca nu merita efortul
ideea care voiam sa o subliniez e ca daca imi intind parul nu inseamna ca is neaparat emo
totusi
hai sa ziceam ca is emo(in abordarea primei probe)... o sa ma pun langa un copac si o sa astept sa imi plang de mila si o sa astept sfarsitul
dupa cateva zile lesinat de foame si si de soarele arzator care imi provoaca insolatii o sa incep sa am halucinatii care ma stropesc cu apa si zic intre ei... am gasit un supravietuitor e aici
eu o sa ii intreb mirat ce?
iar ei o sa imi zica e surprinzator ca te-am gasit in 15 minute am vazut avionul cum se prabuseste si nu credeam ca a reusit sa scape cineva
15 minute, eu am stat cateva zile pe plaja fara apa sau mancare
trezeste-te baiete

funny nu
pt "Concurs Inka"
stiu ca nu e povestea pe care o asteptai dar... unii pesti sunt albi altii sunt negrii si altii sunt tropicali
daca se prabuseste avionul trebuie sa cada in apa suficient de adanca pentru a amortiza impactul, iar eu nu stiu sa inot
in cazul in care propui sa ma tin de ceva obiect plutitor te anunt ca am toate sansele sa fiu mancat de rechini, iar daca nu sunt rechini trebuie sa te intrebi de ce nu sunt rechini poate pentru ca i-au mancat aligatorii :D
1.47 gata proba 1

4 comments:

Unknown said...

tare!!! =))
go go go remus!

o sa te sustin ;)

Essences said...

Am notat.

aditza said...

Faza e ca pe la mal nu prea sunt rechini... Bine asta era o insula dar si in jurul unei insule apa este ceva mai mica decat in rest.

delphy said...

asta ziceau eu... ca nu sunt rechini... nu cumva i-aui mancat aligatorii?

Google